Felhasználási feltételek

A TonerNet Irodatechnikai Kft. üzleti tevékenysége az általa forgalmazott termékek és nyújtott szolgáltatások kis- és nagykereskedők, valamint viszonteladók részére történő értékesítése.

Az oldalon feltüntetett áraink kizárolag WEB-áruházon keresztül feladott megrendelés formájában  a nap 24 órájában érvényesek!

Amennyiben a vevő által megrendelt termékek átvételére nem a telephelyünkön kerül sor, vevő kérheti megrendelésének kiszállítását, melyet a rögzített feltételek mellett vállalunk.

Eladó általi kiszállítás esetén a teljesítés helye a vevő által megadott szállítási cím. 

Eladó a munkanapokon 8:00-16:00 idősávban beérkezett rendelésekre a készleten lévő termékek szállítását az alábbiak szerint vállalja:

  • Tolna megyében:     3 nap (a rendelés kézhezvételétől számítva)

  • Megyén kívül:           3-5 nap (a rendelés kézhezvételétől számítva)

A készleten jelenleg nem lévő termékek szállítását az eladó egyedi visszaigazolása szerint vállaljuk.

Az általunk szállított termékek ellenértékének a vevő általi kiegyenlítése az alábbi módokon történhet:

  • készpénz

  • előre utalás

  • átutalás

A kis értékű, jelenleg nettó 20.000,- Ft alatti megrendeléseknél nettó 2 000,- Ft szállítási költséget számítunk fel a vevőnek, függetlenül a szállítás módjától.

Az elfogadott minőségi vagy garanciális reklamáció esetén vállaljuk a termék cseréjét vagy javítását a termék, illetve a probléma jellegétől függően.